
- 19h Jaume Gispert “Jorney”
Jaume Gispert Piano sol.
Un viatge hipnòtic, a on el piano és mitjà de transport, la música el recorregut i la imaginació el destí. Aquest trajecte s’alimenta tant de composicions pròpies de Jaume Gispert com de peces de Jerome Kern, Cole Porter, Serge Gainsbourg i altres.
- 20:30h Cachai al Elio??
Juancristobal Aliaga. guitarra i composicions, Mariano Camarasa piano, Oscar Fanega baix, Eliodoro Recart bateria.
Cachai al Elio és el projecte espanyol del guitarrista i compositor Juancristobal Aliaga. Temes propis inspirats tant en la llibertat del jazz com en la força del rock.
- 22h Imad maestro
Kathir gabi bateria, Erkki Pertti Nylund baix, Martin Colombo teclats, Mark Aanderud piano, Imad maestro veu.
El cantant Imad Amrah va néixer a Kenitra (Marroc), a on va començar des de molt jove a actuar en concerts de música popular i en festivitats religioses. El seu primer contacte professional amb la música va ser amb el projecte K-INGS, en la realització de bases harmòniques per a la música hip-hop. Resident a Barcelona des del 2007, Imad Amrah ha posat en marxa diferents projectes amb músics de diverses procedències, estils i tendències; entre d’altres, Izuran, Orpheus XXI i, és clar, Imad Maestro.