
Organitzat per Albert Nieto
Albert Nieto Caelles · David Millón · Ruben Carmona Hernández · Agustí Espín Fenés
Albert Nieto – Rumba, emoció i paraules amb ànima
Albert Nieto és un músic autodidacta de Vilanova del Camí (Barcelona) que aquest 2024 presenta el seu primer EP en solitari, Paraíso Locura. El senzill que li dona nom ja acumula més de 30.000 reproduccions a YouTube, i entre les cançons del disc destaca una col·laboració amb Carolina “La Chispa”, vocalista de Las Migas.
Aquest projecte ja ha passat per escenaris com la sala New Fizz i l’Espai Jove Boca Nord de Barcelona, i compta amb la producció de Carlos Avatar, músic habitual de El Kanka, entre d’altres. Després de diversos anys actuant en solitari, el 2016 crea La Séptima Trastada, banda amb la qual ha publicat temes que sumen milers de reproduccions, com “Pa’ Que el Sol Se Caiga”, “Labios Caramelizados” o “Agua”.
Amb aquesta formació ha actuat a festes majors arreu de Catalunya, al festival Anòlia i al “Vente Pa’ Jerez”, compartint cartell amb noms com Los Delinqüentes, Alejandro Astola (Fondo Flamenco) o Duende Josele. També ha trepitjat escenaris emblemàtics del circuit de cantautors de Madrid i ha actuat a llocs tan diversos com Eivissa, Portugal, Itàlia, l’Uruguai o l’Argentina.
Amb una energia propera i un repertori que combina versions rumberes i temes propis, Albert Nieto connecta amb el públic a cada concert. Pot actuar sol o amb formacions reduïdes, amb percussió, baix, saxo o violí. Un artista inquiet, amb un estil viu, adaptable i sincer.
Concert de peu, per a majors de +18 anys.