BONEY FIELDS & THE BFB – FESTIVAL MASiMAS25 - Jamboree Jazz
BONEY FIELDS & THE BFB – FESTIVAL MASiMAS25
Soul Funk
BONEY FIELDS & THE BFB – FESTIVAL MASiMAS25

Boney Fields trompeta, veu principal · Nadège Dumas saxo, veu · Axel Foucan o Jessica Simon trombó · Joseph Champagnon guitarra, veu · Antoine Monfleur bateria · Ichème Zouggart baix, veu · Pity Cabrera teclats

 

“Real music by real musicians”, com solia dir Prince. Igual que Prince, el cantant i trompetista Boney Fields forma part d’aquesta generació de músics afroamericans nascuts per dominar l’escenari.

Boney Fields fusiona fidelment el Funk i el Blues, les dues cares de la mateixa Gran Música Negra, amb tota l’experiència d’una carrera dedicada a recórrer el món amb figures com Lucky Peterson, Luther Allison, James Cotton, Buddy Guy, Liz Mc Comb, així com George Clinton, Maceo Parker, Fred Wesley o Bootsy Collins.

Lluny del glamur de Hollywood, és a l’escenari on Boney Fields va aprendre l’ofici i enriquir el seu art, finalment definint el seu propi estil, una mescla retro-futurista de Blues i Brass Funk. Una estètica autèntica que desplega tant en els seus discos com en els escenaris amb la seva pròpia banda, un septet explosiu que ha dominat la fórmula màgica del groove. Allà on vagin, Boney Fields & his Band deixen una estela de pura energia i emoció.

Incombustible showman, Boney Fields porta la seva música a cada racó del planeta. I són aquests mateixos escenaris els que cal visitar per veure’l interpretar la seva nova col·lecció de cançons “reals”, tocades, com Prince solia dir, “per músics reals”.

 

Facebook

boneyfieldsofficiel

Instagram

boney_fields

 

www.boneyfields.com

divendres 22, d’agost 2025
dissabte 23, d’agost 2025
Jamboree Sala 1 Plaça Reial, 17, 08002 Barcelona
+ dates
39 Socis
43 Entrada
Fer-se Soci
Tria l’horari