
Xavi Fornaguera veu, Marc Sabaté guitarra, Guim Ros baix, Sergi Campos bateria, Alejandro Vallina saxo, Eloi Compte piano i Alex Martínez trompeta.
Finalment, després de molts anys sobre els escenaris, el pas per televisió, diversos càstings, etc. l’artista català Xavi Fornaguera presenta el seu recent projecte “Self Destruction”.
Self Destruction és un EP propi amb barreges de sons i estils com R&B, Soul, Jazz i Pop, entre d’altres, amb què relata els moments més autodestructius de la seva vida i la seva evolució.
Descriu com el seu jo més autodestructiu li ha manifestat problemes i com ha trobat un equilibri entre els dos personatges més contradictoris, i alhora tan afins.
En el concert s’interpretaran temes originals de “Self Destruction”, diferents singles, les primeres colaboracions innedites i altres versions, les quals han inspirat l’artista en la creació de l’EP.
Instagram: @xavifornaguera