Brigitte Emaga veu · Alex Dee veu · Matiazu Herrera bateria · Enric Peinado guitarra · Arty Party teclats · Charlie Moreno baix i direcció musical
El productor i baixista canari Charlie Moreno presenta Powafunk, un projecte que ofereix un gir conceptual respecte al que havia estat fins ara la seva discografia. Un cop de timó que portarà l’oient a gaudir de diferents variants del funk, un estil que Moreno porta a la sang. Desbordament d’energia i positivitat, amb la particularitat que, en aquesta ocasió, Charlie Moreno cedeix el protagonisme del seu baix a les veus dels cantants Alex Delgado i Brigitte Emaga.
Aquest treball està influenciat per la música dels clàssics del funk, però amb tocs de modernitat i la desimboltura a què l’artista ens té acostumats. Sense dubte, aquest és el projecte més ambiciós de Charlie Moreno fins a la data, amb una banda formada per vuit músics excepcionals que no deixarà ningú indiferent.
En paraules del propi baixista: és hora de posar la gent a ballar. I ho farà amb el seu segon àlbum, Black Juice, compost principalment per composicions originals, més alguna revisió d’èxits dins de l’estil als quals Moreno ha volgut imprimir el seu segell personal.
En definitiva, Powafunk arriba per quedar-se, i ho farà en forma de “groove tsunami”, fent que l’espectador no pugui romandre assegut a la seva butaca durant els concerts.
